02 May 2010

Naruto - Rahsia Terbongkar


Adik beradik Goku. Saidina Ali berkata kalau ilmu dikongsikan bukan jadi 1+1=2, tetapi 1+2=3 atau lebih itu maksud yang saya faham. Jadi saya kongsikan rahsia saya di sini untuk perkembangan serama yang hebat di masa akan datang. Saya main baka limbat yang dihusinkan dan husin yang dilimbatkan. Kemudian saya kacukan dari kedua-dua bloodline itu. Jadilah accessori husin gaya limbat. Ini bukan mudah dan mengambil masa yang panjang dan mengalami berbagai-bagai halangan.
NARUTO - THE SECRET REVEALED
The sibling of GOKU. My secret is that I crossed limbat with husin and vice versa. Then I again crossed the crossed bloodlines which resulted in serama with Husin accessories and styles of a Limbat. To achieve this is not easy, I had to overcome so many obstacles and had to spent time and money.

No comments:

Post a Comment